| ذكرتها حلا شيحة.. قصة جملة «مش بتمنى أموت مطرب» لتامر حسني: مش آخر أحلامي

وسط رسالة الفنانة حلا شيحة النارية التي أعلنت فيها تبرؤها من بعض المشاهد في أغنية «بحبك» من فيلم «مش أنا» الذي شاركته بطولته، استشهدت بجملة قالها الفنان تامر حسني في أحد اللقاءات القديمة له، إذ قالت: «إحنا كلنا عندنا اختبار في الدنيا، وأحب أفكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه أنا مش بتمنى أموت وأنا مطرب، أنا دايما خايف من كدة». 

تفاصيل فيديو تامر حسني: أغني شوية وخلاص 

الجملة التي ذكرتها «شيحة» في رسالتها المنشورة عبر صفحتها الرسمية بمنصة الصور «إنستجرام»، بالفعل قالها «تامر» في لقاء نادر يعود إلى بدايته الفنية بمطلع الألفية وقتما حل ضيفًا على قناة «دريم» مع الإعلامية إنجي علي.

ووقتها سألت «إنجي» عن أكثر أمر يشغل تفكير «تامر» طوال الوقت؛ ليرد: «مش بتمنى أموت وأنا مطرب.. أغني شوية وخلاص دايما خايف من كدة، مش عشان بعمل حاجة غلط، لكن مش حاسه آخر الأحلام مش دي آخر الأحلام إني أغني». 

وحول تفاصيل أزمة حلا شيحة مع تامر حسني، فقد خرجت عبر صفحتها الشخصية على موقع الصور الشهير «انستجرام» رافضة نشر أغنية «بحبك» من فيلم «مش أنا» التي تُشارك تامر حسني في بطولته؛ ليرد عليها الأخير قائلا: «للتوضيح للجمهور الكريم أنا والمخرجة الأستاذة سارة وفيق بعتنالك وكنا بنتحايل عليكي تيجي تشوفي شغلك قبل إصدار الفيلم عشان لو عندك أي ملحوظة تقوليها، ماكنتيش بتردي علينا وتليفوناتك كلها كانت بتقفل في وشنا». 

إقرأ أيضا: حكاية النجوم مع تجاهل مكالمات تامر حسني بالأزمات: «كلموني بيني وبينكم» 

ومنذ تلك المواجهة، ويتصدر اسم حلا شيحة قائمة التريندات بموقع البحث «جوجل» خاصة بعدما خرج زوجها الداعية معز مسعود لمساندتها.